سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
موسسه چاپ باران گل

موسسه چاپ باران گل
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موسسه چاپ باران گل و آدرس baranegol.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 سلام دوستان عزیز

من این وبلاگ رو تازه راه اندازی کردم ( جمعه 4 فروردین 91 ) برای همین یادم رفت سال نو رو بهتون تبریک بگم

من معتقدم امسال هم مثل سال قبل (90 ) و مخصوصاً سال قبلترش (89) سالی پر از موفقیت و پیشرفت های جانانه برای من و شما دوستان عزیزه

چرا گفتم 89 چون 89 سال ببر بود و من هم ببر هستم یعتی تو سال ببر به دنیا اومدم

دوستان ؛ من چون خودم مطالب موفقیتی رو خیلی دوست دارم دفعه بعد براتون یه مطلب از استاد بزرگ موفقیت برایان تریسی میارم امیدوارم به دقت بخونید ، خوشتون بیاد و بکار ببندید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:تبریک , سال نو, ] [ 9:44 ] [ محمد سوداگر ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 78
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 110
بازدید کل : 82739
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


center>body{cursor: url('http://LoxBlog.Com/fs/mouse/018.ani')}

فال حافظ